Ads 468x60px

Labels

Napokon žene preuzimaju odgovornost



Do prije nekoliko godina u Formuli 1 ženama je bila namjenjena uloga hostesa, odnosno da svojom ljepotom uljepšaju ovaj oktanski cirkus. Ipak, s vremenom dolaze promjene u vodećim pozicijama u pojedinim timovima. Zadnji takav primjer se dogodio u timu Williams-a. 
Claire Williams će obnašati dužnost zamjenice šefa momčadi. Prije novog promaknuća bila je direktorica marketinga i komunikacija u Williamsu zadužena za nove investitore. Sada će Claire usko surađivati sa osnivačem momčadi Frankom za dugoročni razvoj momčadi. 

  • “Tijekom proteklog desetljeća Claire je neumorno radila za Williams. Njezino znanje o sportu i strast za momčad je neupitna i ponosno kažem da je tijekom svog boravka ovdje dokazala da je jedna od naših najvrjednijih ljudi. Sada znam da je budućnost momčadi u sigurnim rukama. Ovo imenovanje ima Virginijin blagoslov, jer ona bi bila jako ponosna da vidi preuzimanje ove pozicije”, kaže Frank Williams o Claire Williams. “Zbilja sam počašćena što preuzimam poziciju pomoćnika šefa momčadi i jedva čekam raditi zajedno s Frankom pomoći mu voditi momčad ovu sezonu i kasnije. Odrasla sam u sportu i naučila mnogo od jednog legendarnog šefa momčadi i kao rezultat toga, osjećam se spremnom za novi izazov. Ovo je bio tužan mjesec za moju obitelj i Williams kao kompaniju, zbog smrti moje majke, ali kako sezona traje moramo gledati prema budućnosti. Biti će mi privilegija igrati ulogu u odvođenju momčadi gdje ja smatram da će biti uspješno poglavlje.” kaže Claire Williams.


Držimo palčeve mladoj dami da ostvari uspjeh na poslovnom planu vezanom za Formulu 1 






.



Nema komentara:

Objavi komentar